Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

Zamówienie na realizację usługi polegającej na wypłacie gotówki dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, korzystających ze świadczeń rodzinnych, wychowawczych, świadczeń z pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych i innych wydanych decyzją realizowanych przez zleceniodawcę

Utworzono dnia 20.12.2021

W związku z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w prowadzonym postępowaniu nie ma zastosowania przedmiotowa ustawa - wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych.
 

I.      Nazwa i adres Zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Ul. Wojska Polskiego 13b, 66-300 Międzyrzecz
NIP 5961057512
REGON 003131659

II.     Opis przedmiotu zamówienia
1.      Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Zamówienie na realizację usługi polegającej na wypłacie gotówki dla świadczeniobiorców  Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, korzystających ze świadczeń rodzinnych, wychowawczych, świadczeń z pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych i innych wydanych decyzją realizowanych przez zleceniodawcę.
 

IX.     Ofertę należy złożyć:
a.      Drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@opsmiedzyrzecz.pl w postaci dokumentu podpisanego elektronicznie (np. podpisem kwalifikowalnym) przez osoby uprawnione zeskanowanego dokumentu w formacie PDF. W tytule należy ująć  „Zapytanie ofertowe nr OPS.ENB.026.4.2021 z dnia 20.12.2021 roku”.
b.      W formacie papierowym na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 13b, 66-300 Międzyrzecz. (liczy się data wpływu do tut. Ośrodka) lub osobiście w siedzibie OPS  - Punkt pierwszego kontaktu, zlokalizowany w siedzibie OPS na parterze. Z dopiskiem:  „Zapytanie ofertowe nr OPS.ENB.026.4.2021 z dnia 20.12.2021 roku”.

X.      Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Zamawiający dopuszcza kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia@opsmiedzyrzecz.pl
Osoba do kontaktu: Ewelina Niwald – Brzuśnian – Dyrektor OPS

XI.     Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 29 grudnia 2021 r. godzina 12.00
Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane.

ZAŁĄCZNIKI:

dokumentacja dotycząca zapytania

Utworzono dnia 23.12.2021, 19:20

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Wojska Polskiego 13b

66-300 Międzyrzecz

tel./fax. 95 742 78 27/ 95 742 78 21

e-mail: ops@miedzyrzecz.pl

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00

Uwaga!
Zgodnie z Zarządzeniami 26/2021 i 27/2021 
dni 24 grudnia 2021 r. (piątek)
7 stycznia 2022 r. (piątek)
ustalone zostały dniami wolnym od pracy
.

Zegar

Kalendarium

Rok wcześniej Miesiąc wcześniej
Styczeń 2022
Miesiąc później Rok później
Pon Wt Śr Czw Pt Sb Nie
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Imieniny

Ankieta

Czy nasza strona jest dla Pani/Pana czytelna?

Wyniki

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 502

W poprzednim tygodniu: 670

W tym miesiącu: 2381

W poprzednim miesiącu: 1616

Wszystkich: 86293