Zamówienie na realizację usługi polegającej na wypłacie gotówki dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, korzystających ze świadczeń rodzinnych, wychowawczych, świadczeń z pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych i innych wydanych decyzją realizowanych przez zleceniodawcę
W związku z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) w prowadzonym postępowaniu nie ma zastosowania przedmiotowa ustawa - wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Ul. Wojska Polskiego 13b, 66-300 Międzyrzecz
NIP 5961057512
REGON 003131659
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Zamówienie na realizację usługi polegającej na wypłacie gotówki dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, korzystających ze świadczeń rodzinnych, wychowawczych, świadczeń z pomocy społecznej, dodatków mieszkaniowych i energetycznych i innych wydanych decyzją realizowanych przez zleceniodawcę.
IX. Ofertę należy złożyć:
a. Drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@opsmiedzyrzecz.pl w postaci dokumentu podpisanego elektronicznie (np. podpisem kwalifikowalnym) przez osoby uprawnione zeskanowanego dokumentu w formacie PDF. W tytule należy ująć „Zapytanie ofertowe nr OPS.ENB.026.4.2021 z dnia 20.12.2021 roku”.
b. W formacie papierowym na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 13b, 66-300 Międzyrzecz. (liczy się data wpływu do tut. Ośrodka) lub osobiście w siedzibie OPS - Punkt pierwszego kontaktu, zlokalizowany w siedzibie OPS na parterze. Z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe nr OPS.ENB.026.4.2021 z dnia 20.12.2021 roku”.
X. Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Zamawiający dopuszcza kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej:
zamowienia@opsmiedzyrzecz.pl
Osoba do kontaktu: Ewelina Niwald – Brzuśnian – Dyrektor OPS
XI. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 29 grudnia 2021 r. godzina 12.00
Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane.