OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Międzyrzecz, 24.04.2019
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Samodzielny referent w Sekcji dodatków mieszkaniowych, energetycznych i pomocy materialnej dla uczniów
Miejsce pracy : Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, ul. Wojska Polskiego 13B
Wymiar etatu: pełen etat
Ilość etatów: 1
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe w kierunku administracja, ekonomia;
- nieposzlakowana opinia;
- niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- znajomość ustaw:
- Ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, w szczególności art. 90c do 90f;
- Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne
- znajomość pakietów biurowych wchodzących w skład MS Office- poparta zaświadczeniem o ukończonym kursie lub oświadczeniem kandydata;
O ww. stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego
- umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz dobra organizacja pracy
- dyspozycyjność.
Zakres wykonywanych zadań, obowiązków i odpowiedzialności:
- przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do dodatków mieszkaniowych, energetycznych i stypendiów;
- przygotowanie projektów decyzji administracyjnych przyznających prawo do dodatków mieszkaniowych, energetycznych i stypendiów;
- prowadzenie rejestru wpływu wniosków o przyznanie dodatków;
- sporządzanie list wypłat dodatków mieszkaniowych, energetycznych i stypendiów;
- przygotowanie korespondencji prowadzonej w sprawach z zakresu dodatków,
w tym korespondencji z zarządcami; - wprowadzanie do systemów informatycznych wydanych decyzji;
- prowadzenie teczek rzeczowych świadczeniobiorców zgodnie z jednolitym wykazem akt;
- sporządzanie statystycznych zestawień wydawanych decyzji administracyjnych oraz przygotowanie do finansowej realizacji;
- sporządzanie sprawozdań.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi ponad 6%
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Stanowisko pracy mieści się w budynku użyteczności publicznej – administracyjnym Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, przy ul. Wojska Polskiego 13B.
Pomieszczenie pracy znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym urządzeniem pracy jest komputer wraz z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie ponad 4 godziny dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna) z obciążeniem układu mięśniowo – szkieletowego oraz narządu wzroku.
Pracownik będzie miał częsty kontakt z interesantami.
Wymagane dokumenty
- życiorys (CV) -własnoręcznie podpisany
- list motywacyjny -własnoręcznie podpisany
- kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- zgoda na przetwarzanie danych
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, kopie świadectw pracy, itp.,
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – dokument potwierdzający znajomość języka polskiego,
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Konkurs OPS– Samodzielny referent w Sekcji dodatków mieszkaniowych, energetycznych i pomocy materialnej dla uczniów” należy składać osobiście w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu , ul. Wojska Polskiego 13B, lub pocztą, w terminie do dnia 6 maja 2019r. do godziny 10:00- liczy się data wpływu dokumentów do OPS w Międzyrzeczu.
Aplikacje, które wpłyną do OPS w Międzyrzeczu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
- Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Kierownika OPS
- Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP OPS w Międzyrzeczu oraz na tablicy informacyjnej OPS w siedzibie.
Dyrektor
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Międzyrzeczu
Maria Górna